Τρίτη, 1 Απριλίου 2008

ΠΙΟ ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΙ ΑΠ' ΤΟ ΧΟΡΤΑΡΙ

Καλότυχος εκείνος που κοντά σου κάθεται
και γλυκά όταν μιλάς σ'ακούει
και τ'απαλό χαμόγελό σου χαίρεται,
που με κάνει να σπαράζει βαθιά μέσα στα στήθια μου η καρδιά.Γιατί και μια στιγμή μονάχα όταν σε ιδώ,
φωνή πια δε μου μένει,
μήτε γλώσσα και μια φωτιά ξεχύνεται στα μάγουλά μου.Θολά τα μάτια τίποτα δε βλέπουν,
μήτε τ'αυτιά μου ακούν.
Τρέχει ο ιδρώτας απάνω μου
και μια τρεμούλα με κυριεύει.Πιο πράσινη κι απ'το χορτάρι γίνομαι
κι άλλο δε θέλω παρά να πεθάνω.


Σαπφώ (Μετάφραση:Ν.Χριστιανόπουλος)



Get your own playlist at snapdrive.net!

41 σχόλια:

ΝΟΤΑ είπε...

Ανασαιμιά μου μη θολώνουν τα μάτια σου, μην κλείνουν τα αυτιά σου.
Δες και άκου την καρδιά σου. Όλα τα υπόλοιπα δεν σε αφορούν

Καλό ξημέρωμα

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα Ανασαιμια ! ..Καλο μηνα!:)maria

Faraona είπε...

Ανασαιμια μου
παρε ανασα ...
ηρθε η Ανοιξη.


Καλημερα

Μαρία Νικολάου είπε...

Kαλημερα Ανασαιμια..
Να χαμογελάς και να παιρνεις ανασες ..

ΝΟΤΑ είπε...

Καλημέρααααααα

Ανώνυμος είπε...

να πεθάνω..
ναι..
τώρα πια..
ναι..
μαζί σου ψυχή μου..
ανάσανα..

L.N.E

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα Ανασαιμια μου!!...λεω να μπω τωρα..γιατι θα φυγω ..και ενας θεος ξερει ..τιιι ωρα θα τελειωσω παλι σημερα!!!....εχεις εξαφανιστει!!!!:)
Μαρια (χ2):)))

ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ είπε...

Σαπφώ... Ο έρωτας αγέραστος, ίδια ανάσα, ίδια φωνή να ταξιδεύει από κορμί σε κορμί, λαμπαδοφορία ψυχής, αιώνες τώρα, τόσους , που ίσως και την αιτία να αποτέλεσε για να γεννηθεί ο κόσμος!
Όμορφη να είναι η μέρα σου, αγάπη γεμάτη!

Ανώνυμος είπε...

..Να μην σταματησεις να γραφεις!!!..ουτε να το διανοηθεις!!!...και εγω μετα τι θα κανω ???..Χθες με βαλες και καθομουν και διαβαζα για την Σαπφω..λεω οτι.. απ το γυμνασιο θα χα να διαβασω για την Σαπφω!!...(και ειχα περασει μια πολυ δυσκολη μερα...τα μεσανυχτα καθομουν και διαβαζα!..μην φανταστεις!...ποσα μπορει να καταλαβει μια ελαφρομυαλη ξανθια !, που το απογευμα ειχε περασει ντεκαπαζ ..παλι! ) ...και εγω Σ αγαπαω Ανασαιμια μου!!!...φιλια !!!
Μαρια ( τωρα θα βαλω.....ονειροπαρμενη! )

Ανώνυμος είπε...

Ανασαιμιά μου γεια σου!
Μπερδεύω τα σοκάκια, για το στέκι σου... Χθες σ' έψαχνα αλλά μάταια.
Σήμερα τα κατάφερα...

***
Στα μάτια σου
να ταξιδέψω,
τα χείλη σου
ν' αγγίξω μία φορά
κι ας γείρω στο χώμα
να πεθάνω
μία φορά
ζητώ...
μία κι
ας
σβήσω, ναι!

Φανελάκι ΑΛΗΤΙΚΟ

Ανώνυμος είπε...

αχ! της πατρίδας μου ίσκιοι
των προγόνων φωνές...
πάθη δαρμένα απ' το αλάτι...
μπολιασμένα Αιγαίο και φως δυνατό...
εδώ είμαι...κοντά σου...
υπέροχη εγγραφή!!!
σ' ευχαριστώ ανάσα μου!
armatan

σταγόνα είπε...

μη θολώνουν τα μάτια σου..μη τρέμει το κορμί σου.. Καλότυχη είσαι που νιώθεις..

Artanis είπε...

Καλησπέρα Ανασαιμιά, πώς είσαι; Πολύ ωραίο το σημερινό ποστ...

giorgos_st είπε...

Επιτέλους βρήκα το χρόνο να το δώ καλά το Blog σου, καλό το κομμάτι και αισθητικά άψογο το σύνολο, μπράβο σου,σύνεχίζω να σε νιώθω συγγενή με το ωραίο αυτό όνομα, καλό βράδυ

Ανασαιμιά είπε...

Τα αυτία μου την καρδιά μου ακούνε,
γι'αυτό έχουν θολώσει τα μάτια μου.
Καλό σου βράδυ Νοτα μου!

Ανασαιμιά είπε...

Καλό μήνα και σε σένα Μαράκι!

Ανασαιμιά είπε...

Αυτό προσπαθώ να κάνω Φαραώνα!
Ευχαριστώ
Να έχεις έναν όμορφο Απρίλη

Ανασαιμιά είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία Νικολάου!
Προσπαθώ...

Ανασαιμιά είπε...

Νοτάκι...
Εσύ καλημέρα ...εγώ καληνύχτα!

Ανασαιμιά είπε...

Καλότυχος Ελένη μου εκείνος που κοντά σου κάθεται και γλυκά όταν μιλάς σ'ακούει...
Καλότυχη και γω...που φίλη σ'έχω!

Ανασαιμιά είπε...

Ο έρωτας αγέραστος.Ναι Νικόλα!
'Ομορφα τα λόγια σου!
Ευχαριστώ!

Ανασαιμιά είπε...

Εδώ είμαι Μαρία προς το παρόν, όσο ο χρόνος μου επιτρέπει.
Το cd Αρβανιτάκη-Ξυδάκης με ποιήματα της Σαπφώς το έχεις;Αν όχι πες μου να σου το στείλω.
Καλή σου νύχτα!

Ανασαιμιά είπε...

Αλήτικο Φανελάκι...καλώς όρισες!
Εσύ με έψαχνες και με βρήκες...είχα αφήσει σημείωμα στην πόρτα.
Εγώ που τόσο καιρό σε ψάχνω και δε σε βρίσκω;
Δεν βρίσκω το blog σου.Αν θες αφησέ μου σχόλιο με την σελίδα σου.
Ευχαριστώ για την επίσκεψη...υπέροχα το λόγια σου.
Πήραν το δρόμο κατ'ευθείαν για την καρδιά.
Καλό σου βράδυ!

Ανασαιμιά είπε...

Μαρία-Αρματάν σ'ευχαριστώ!
Είσαι από την πατρίδα της ποιήτριας αν κατάλαβα καλά ή κάνω λάθος;
Καλό σου βράδυ!

Ανασαιμιά είπε...

Ναι, Ελένη-Σταγόνα!ΝΟΙΩΘΩ...και έχεις δίκιο.Είναι
τύχη αυτό!Αλοίμονο σε όσους δεν...
Ευχαριστώ καλή μου, που μου το θύμισες!
Καλή σου νύχτα1

Ανασαιμιά είπε...

Γιώργο ελπίζω πριν έρθεις εδώ να πέρασες από το παλιό το σπίτι να έρριξες μια ματιά εκει.Εδώ λίγες μέρες είμαι μόνο...δεν έχει και πολλά να δεις.
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Καλή σου νύχτα!

Ανασαιμιά είπε...

Artanis,
Ευχαριστώ...είμαι καλά με την συντροφιά σας.
Καλό σου βράδυ!

Equilibrium είπε...

Αν δεις σε παλαιότερο ποστ μου ο Χριστιανόπουλος είναι αγαπημένος μου...

Ανασαιμια μου πήρες ανάσα, το νιώθω, βαθιά... Πως αλλιώς θα μας χάριζες αυτή την όμορφη γωνιά..; Καλοτάξιδες όλες σου οι ανάσες για να κόβεις τις δικές μας...

Καλή αρχή και καλό μήνα! :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Οταν παίρνω φόρα, φόρα κατηφόρα
κι' ο Θεός ο ίδιος δε με σταματά...

΄Ανοιξη, φύγαμεεεε...

Καλή σου μέρα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Roadartist είπε...

Ολα μπορούν να αλλάξουν..
Τη καλησπέρα μου ανασαιμιά μου :)

Ιφιγένεια είπε...

Καλορίζικο ,
το καινούριο σπιτάκι σου !

Ανασαιμιά είπε...

'Αγγελε,
οι δικές σας ανάσες "υποστιρίζουν" τη δική μου.
Σ'ευχαριστώ!

Ανασαιμιά είπε...

Νονά Γλαρένια...
Που θα πάει...θα την ξανα-πάρω τη "φόρα".
Και τότε...ξέρεις εσύ! ;)

Ανασαιμιά είπε...

Ιφιγένεια...
πολύ χαίρομαι που σε βλέπω!
Ευχαριστώ για την επίσκεψη!

Ανασαιμιά είπε...

Καλλιτέχνιδα
Μπορούν...;

Roadartist είπε...

θέλω να πιστεύω οτι μπορούν :) βέβαια μπορούν, παίζει ρόλο πάντα η διάθεση και το πως βλέπεις τη ζωή.. :)

Ανασαιμιά είπε...

Καλλιτέχνιδα,
Το πως βλέπω τη ζωή νομίζω το ξέρεις.
Το θέμα είναι...το πως με βλέπει και κείνη! :)

Ανώνυμος είπε...

Ανασαιμιά
Δεν έχω blog κοριτσάκι μου... μόνο μια "γκαρσονιέρα", κρατώ...για τα δύσκολα. Μένω στη Shambala, μαζί με την armatan και τους υπόλοιπους του χωριού. Ότι θέλεις, θα μου το αφήνεις εκεί...
Σ' εσένα αφήνω κάποια λόγια- στοίχους και σε περιμένουμε απόψε στη Shambala...

Αν βρεις το δρόμο σου ανοιχτό,
να βγεις στο σταυροδρόμι,
αν βρεις αργόστροφο χορό να βγεις να καρτερείς.
Αν βρεις αγάπη δυνατή,
θα δεις υπάρχει ακόμη,
μακριά μέρα γιορτινή,
ζήσε την το μπορείς.

Πολλά φιλιά
Αλήτικο

Ανώνυμος είπε...

Ανασαιμιά
"Γκαρσονιέρα" εννοώ... το προφίλ μου, "falenaki"... Τώρα πώς έγινα
"Φανελάκι Αλήτικο"... μεγάλη και γελαστική ιστορία, θα στην πω μια μέρα...
Φ. Αλήτικο

Ανασαιμιά είπε...

Φανελάκι
Ευχαριστώ για τους στίχους.Πήραν ήδη την θέση που τους αρμόζει.

Αλλά ακόμη πιο πολύ σ'ευχαριστώ για το ..."κοριτσάκι"!Αυτό να δεις τι ανέβασμα μου έκανε :))

Ευτυχώς ή ...δυστυχώς αυτό το "κοριτσάκι" υπάρχει ακόμη στην ψυχή μου.

Φιλί!

ric είπε...

h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片