Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009

14 σχόλια:

kikop80 είπε...

Καλημέρα Ανασαιμιά!!!
:-)

Μηθυμναίος είπε...

Άντε κούρντισε το ρημάδι το ρολόι ν' αρχινίσει...
Μαύρα μάτια κάναμε, Ανασούλα, να σε ξαναδούμε!

Μας έλειψες, να το ξέρεις!

Καλημέρα!!!

Aristodimos είπε...

Καλως μας όρισες !!!!!

Κυρίως όμως ευχομαι να μεινεις εδω κοντα μας, γιατί όντως μας ελειψες.

Χαρούμενο Σ/Κ να εχεις

Αρης

Ra Ma είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα! :))

marianaonice είπε...

Μα τι γίνεται εδώ?
Εγώ γιατί δεν βλέπω καμία ανάρτηση?
Προχθές έβλεπα αλλαγές, σαν ξεσήκωμα... λέω που είναι, κάπου εδώ θα είναι, κάτι θα μας γράψει...αλλά τίποτε..
Τώρα πάλι είδα στο reader μου ότι έβαλες ανάρτηση...
Φαντάσου και να μας έγραφες βρε Ανασαιμιά μου, τι σχόλια θα έπαιρνες...
Εδώ και μόνο την ανάσα σου που πήραμε χαμπάρι και τρέξαμε να σε @δούμε!
Άντε περιμένουμε!!
:))))))))

Side21 είπε...

Έστω και χωρίς ανάρτηση ...
Η Ανάσα σου μας φτάνει !!!
Υπάρχεις ...

KitsosMitsos είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα!

olygirtos είπε...

:)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΛΑ.

A.G.Selena είπε...

Που είσαι καλή μου?Γιατί χάθηκες κι εσύ?Εύχομαι να είσαι καλά!

Φιλιά και καλό μήνα :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ 2010 ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.

A.G.Selena είπε...

Τις καλύτερες ευχές μου για το 2010!Υγεία,Αγάπη κι Ευτυχία στις ζωές όλων μας!
Καλά να περνάτε και να προσέχετε!!!

Φιλιά πολλά!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ;

roadartist είπε...

Μια ευχή για υγεία. Πολύ δύναμη για αυτό το έτος σε σένα και στην οικογένεια σου.