Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

Φορώντας τη μάσκα.

Αν τώρα εσύ ήρθες εδώ για να διαβάσεις τη συνέχεια εκ του προηγουμένου…τη πάτησες! Θα την έχεις, αλλά μετά τις απόκριες. Λέω αυτές τις μέρες να κινηθώ(ή να λικνιστώ), στο κλίμα των ημερών της αποκριάς. Είναι μέρες κεφιού και δεν θα ήθελα να γράφω ψυχοπλακωτικές ιστοριούλες. Όπως και να ‘χει αληθινές ή φανταστικές ή πιο σωστά φανταστικοαληθινές, την ώρα που τις γράφω παθιάζομαι, μπαίνω στο πετσί του ρόλου ή στο πετσί του πραγματικού μου εαυτού και γίνομαι ένα ψυχικό ράκος. Αυτοψυχαναλύομαι ενώ ταυτόχρονα αυτοψυχαναλώνομαι.


Είπα λοιπόν να βάλω τη μάσκα μου και να το ρίξω λίγο έξω ρε αδελφέ, με κεφάτες αναρτήσεις ίσως ακόμα και Αριστοφανικές αν μου κάτσει η έμπνευση και η διάθεση . Τώρα θα μου πεις «πες μας από πού ψώνισες κέφι με τόσα που γίνονται, να πάμε να πάρουμε κι εμείς». Μα γι αυτό ακριβώς όπως βλέπεις -και θα βλέπεις σε όλη τη διάρκεια του τριωδίου-φόρεσα μάσκα.

Άλλοι φοράνε μάσκα για να δείχνουν θλιμμένοι, τάχα μου τάχα μου, με όσα γίνονται (όρα πολιτικοί, για να μη πάει ο νου σου αλλού, αλλά και όχι μόνο και ας πάει ο νους σου αλλού!) Άλλοι φοράνε μάσκα για να δείχνουν χαρούμενοι. Τελικά νομίζω ότι το δεύτερο είναι πολύ πιο δύσκολο. Να δείχνεις μες τη καλή χαρά ενώ δεν είσαι. Σε τσακίζει στη κυριολεξία. Δύσκολος ρόλος! Σα να σ'ακούω να μου λες... τελικά έχεις κέφια ή μας το παίζεις; Ούτε το ένα ούτε το άλλο. Λένε ότι όταν πεις πολλές φορές τη φράση «είμαι καλά» στο τέλος το πιστεύεις και είσαι καλά.

ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!


ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!


ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!


Τη Δευτέρα μη ξεχάσω να πάω να τα στάξω στη τράπεζα, για τα δάνεια τις πιστωτικές, τη ΔΕΗ, το τηλέφωνο και το ίντερνετ.


ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!


ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!


Ηρθε χαρτί από το τέβε που λέει: «Αν δεν προβείτε το συντομότερο για τη τακτοποίηση των οφειλών σας…»


ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ(!?!?)

ή θα έρθουν να με μαζέψουν αυτοί με τα άσπρα;


Φοράω τη μάσκα μου λοιπόν και να 'μαι! Ωραίο πράγμα οι απόκριες. Άλλοι φοράνε μάσκα για να κρύψουν τον πραγματικό τους εαυτό και άλλοι για να τολμήσουν να βγάλουν αυτό που πραγματικά είναι. «Όλοι είμαστε κάποιοι άλλοι» πολύ σοφά λέει ο άλλος ρε... Αν και μεταξύ μας, καλύτερη μάσκα από αυτή του άγνωστου μεταξύ αγνώστων μέσα στο διαδίκτυο δεν έχει. Τώρα σε ποια από τις δύο κατηγορίες ανήκω; Ε αυτό θα το κρίνεις εσύ που με ξέρεις κάτι πάνω από ένα χρόνο. Όσο δε για σένα που πρόσφατα με γνώρισες και δε με ξέρεις καλά…θα με μάθεις. Δεν είναι δύσκολο άλλωστε. Μου το είπε και ένας φίλος μου κάποτε. «Είσαι προβλέψιμη»! Καλύτερα να μ’ έλεγε «μια που τ’αναφέραμε…» παρά να με πει προβλέψιμη. Άρα χωρίς να εκπέμπω κανένα μυστήριο προς εξερεύνηση, καμιά έκπληξη η άχρηστη εγώ, άρα ανιαρή, άρα βαρετή!

Το πήρα πολύ βαρέως η δικιά σου. Ρε μπας; Όλοι οι άλλοι που δείχνουν να περνάνε καλά μαζί μου, δε πλήττουν και τους αρέσει η παρέα μου, παίζουν θέατρο;

«Είναι δεδομένο ότι όλοι χρειαζόμαστε τον σεβασμό και την εκτίμηση των άλλων για να οικοδομήσουμε την αυτοπεποίθησή μας».

Το είπε ο Χόρχε Μουκάι αυτό, ψυχολόγος-συγγραφέας. Εδώ θα κάνω μια παρένθεση για να σας πω μια ιστορία του (με δικά μου λόγια) που διάβασα πρόσφατα στο βιβλίο του "Να σου πω μια ιστορία".(Πατήστε το λινκ να διαβάσετε για το βιβλίο αυτό, αξίζει το κόπο).


«Μια φορά ένας νεαρός πήγε να ζητήσει τη βοήθεια ενός σοφού γιατί ένοιωθε τόσο ασήμαντος που δεν είχε όρεξη να κάνει τίποτα. Πίστευε ότι δεν αξίζει τίποτα.. Πάει λοιπόν στον σοφό και του λέει με βλέμμα χαμηλωμένο το και το. Του λέει τότε ο σοφός.

- Για να σε κάνω καλά πρέπει να μου κάνεις μια χάρη. Πάρε αυτό το δαχτυλίδι και να πας να το πουλήσεις στην αγορά. Είναι ανάγκη γιατί πρέπει να πληρώσω ένα χρέος. Να πάρεις όσα πια πολλά χρήματα μπορείς. Με κανέναν τρόπο να μη δεχτείς λιγότερα από ένα χρυσό φλουρί.

Απόρησε το παιδί γι αυτό που του ζήτησε, όμως δεν ήθελε να κακοκαρδίσει τον σοφό και πήγε στην αγορά. ‘Όλοι οι έμποροι έδειξαν ενδιαφέρον για το δαχτυλίδι αλλά όταν ο νεαρός έλεγε τη τιμή, γελούσαν λέγοντάς του ότι δεν υπάρχει περίπτωση να το πουλήσει πάνω από ένα ασημένιο νόμισμα. Όλη μέρα γυρνούσε στην αγορά και πράγματι κανένας δε του έδινε περισσότερα από ένα ασημένιο νόμισμα.. Απογοητευμένος που δε μπόρεσε να εξυπηρετήσει το σοφό γύρισε πίσω.

-Δυστυχώς δε μπόρεσα να το πουλήσω το δαχτυλίδι, δε μπορώ να ξεγελάσω κανέναν για τη πραγματική αξία του δαχτυλιδιού.

-Αυτό που είπες είναι πολύ σημαντικό, του είπε ο σοφός .Γι αυτό πρέπει να μάθουμε την αληθινή του αξία.

- Πήγαινε σε έναν κοσμηματοπώλη. Πες του ότι θέλεις να του το πουλήσεις και ρώτα πόσο το εκτιμάει, αλλά μη του το δώσεις όσα και αν σου προσφέρει. Να γυρίσεις πίσω με το δαχτυλίδι.

Πάει λοιπόν ο φίλος μας στον ειδικό και του δείχνει το δαχτυλίδι ρωτώντας την αξία του.

- Αυτό είναι ένα σπάνιο κομμάτι, του λέει ο κοσμηματοπώλης. Σου δίνω 58 χρυσά νομίσματα για να μου το δώσεις. Αν όμως κάνεις λίγο υπομονή μπορούμε να το πουλήσουμε και μέχρι 70 χρυσά νομίσματα.

Έχει μείνει άναυδος νεαρός και τρέχει χαρούμενος να πει τα νέα στο σοφό.

-Κάθισε, του είπε ο δάσκαλος αφού τον άκουσε. Είσαι και συ σαν κι αυτό το δαχτυλίδι. Ένα πολύτιμο και μοναδικό κόσμημα. Και σαν τέτοιο πρέπει να σ’ εκτιμήσει ένας αληθινά ειδικός. Γιατί στη ζωή σου γυρίζεις από δω κι από κει ζητώντας να εκτιμήσει ο καθένας τη πραγματική σου αξία;»

Έτσι που λες κι εγώ μετά το «προβλέψιμη» έτρεξα στην «ειδική», εδώ και δεκαεννέα χρόνια κολλητή μου.

-Αγγέλα μου, είμαι προβλέψιμη;

- Προβλέψιμη δεν είσαι! Είσαι όμως και ηλίθια και μαλάκας! Είναι δυνατόν εσύ, που υποτίθεται με ξέρεις καλύτερα από τον καθένα, να έκανα ποτέ τόσα χρόνια παρέα με κάποια…προβλέψιμη; Θα είχα πεθάνει από ανία!

-Όχι ρε φιλενάδα, της απαντάω δε σε ξέρω για τέτοια, όμως δε φανταζόμουν ποτέ ότι θα μπορούσες να κάνεις παρέα με κάποια ηλίθια και μαλακισμένη. Με απογοητεύεις φιλενάδα!

Φυσικά ξεραθήκαμε στα στα γέλια. Εξ άλλου αυτός είναι ακόμα ένας λόγος που υπάρχουν οι πραγματικοί φίλοι. Να γελάς τη μια στιγμή, να μαλώνεις την άλλη και να ξαναγελάς, όταν κάποια στιγμή γίνει η διαπίστωση ότι στη ροή του λόγου και της αψιμαχίας, έχει ξεχαστεί η αρχική αιτία του καυγά και της διαφωνίας.

Ότι δηλαδή έπαθα και γω τώρα. Για άλλο λόγο ξεκίνησα αυτό το ποστ, άλλα είχα κατά νου να γράψω και άλλα έγραψα.

Και μη με ρωτήσεις τι πίνω και δε σου δίνω. Τίποτα απολύτως! Μα το Διόνυσο σου λέω!


'Aραγε να'μαι κάποια άλλη;


Εγώ και τα αβατάρια μου!

Τώρα θυμήθηκα τον λόγο που ξεκίνησα αυτή την ανάρτηση!

Το Σκουλικάκι μας (που μου έκανε δώρο το αβατάρ μου με μάσκα) σε ένα παλιότερο πόστ ξεκίνησε ένα νέο Blog game με τίτλο «your avatar story”(και γαμώ το αγγλικο σου μέσα!), πως δηλαδή επιλέξαμε το αβατάρ μας (σε ελεύθερη Anasaimia's μετάφραση).

Σα ξεκίνημα έδωσε πάσα σε όλους. Αποφάσισα να πηδήξω και να πιάσω τη μπάλα , αν και όπως ξέρεις δε τα πάω καλά με τα μπλογκοπαίχνιδα (σε αντίθεση με άλλα παιχνίδια). Είναι όμως ένας τρόπος να βγάλω από πάνω μου, την υποχρέωση που της έχω μετά από την αφιέρωση-δώρο που μου έκανε. (Γιαβρί μου εσύ!)


Αν θυμάσαι στην Ανάσα του Βορρά -το πρώτο μου μπλογκ για τους νεοαφιχθέντες-, άλλαζα αβατάρ κάθε τρεις και λίγο, ανάλογα με τις φάσεις της σελήνης (μου). Στην Ανασαιμιά, όταν αποφάσισα να κόψω το μάτι με το δάκρυ που έφερα από τη Breathless-το δεύτερο μπλογκ μου- (τσιγγάνικο το κατάντησα το blogging), άρχισα να ψάχνω κάτι που να εκφράζει το μέσα μου που δεν έχει καμιά σχέση με το έξω μου, απαραιτήτως να υπάρχει στο ΄να χέρι το τσιγάρο (το μπεγλέρι στ’ άλλο δεν είναι απαραίτητο), και το σημαντικότερο να μου αρέσει τόσο ώστε να μην χρειαστεί να αλλάξω ξανά αβατάρ, αν και αυτό λίγο ζόρικο το βλέπω με το χαρακτήρα που 'χω…

Βρήκα δύο αβατάρια που λες και επί μία βδομάδα δε μπορούσα να διαλέξω ποιο θα χρησιμοποιήσω.

Η αποφασιστικότητα είναι ακόμα ένα από πλεονεκτήματα της προσωπικότητάς μου.

Πάω λοιπόν στο φίλο-που με είχε πει προβλέψιμη, μη χέσω- και αφού του τα δείχνω του λέω:


-Ποιο να διαλέξω; Το νούμερο ένα ή το νούμερο δύο;

-Το νούμερο δύο ρε νούμερο!Μου λέει.

Έτσι λοιπόν, διάλεξα τελικά το νούμερο ένα. Αυτό δηλαδή που ήδη γνωρίζετε.


Τώρα εγώ πρέπει να κάνω πάσα σε κάποια άτομα.(Σε πόσα ρε Σκουλικάκι δε μου είπες, γι αυτό βάζω μερικά στη τύχη)


Νατάσα-Φαραόνα,
Venceremos,
Μαριάνα (του πάγου),
Σκρουτζάκος,
Λεοντόκαρδος ,
Λευκή
αλλά και σε όλους όσους θέλουν να μας πουν την ιστορία του αβατάρ τους.






ΚΑΛΗ ΑΠΟΚΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

143 σχόλια:

VAD είπε...

Πρέπει να απολογηθείς για το τι πινεις και δε μας δίνεις;Απόλαυσέ το και γράφε να διαβάζουμε τέτοια ωραία...
Καλημέρα...

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Μπερδεμένα πράγματα, ας τα τακτοποιήσω..
Πρώτον. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!
Δεύτερον. Το με δικά σου λόγια διηγηθέν διηγηματάκι, δεν το είχες διαβάσει πριν πας στην "ειδική" φίλη σου;
Και τρίτον (παρά-παπαααάμ)
ο φίλος που σε είπε προβλέψιμη, μήπως μπορεί να μας πεί τι θα γίνει στον "τοίχο";

Μηθυμναίος είπε...

Καλημέρα Ανασούλα!

Προβλέψιμη εσύ; Με τίποτα!!!

Μα εδώ περιμένουμε ανυπόμονα τη συνέχεια κι εσύ μας την φέρνεις, με άρωμα αισιοδοξίας και μάσκα (λόγω ημερών, όπως λες), για να ξεχάσουμε.

Πάντως όπως και να ’ναι σου εύχομαι ΝΑ ’ΣΑΙ ΚΑΛΑ!!! Έτσι για να βοηθήσω την κατάσταση.
Αλλά και για τα άλλα…

Maria Tzirita είπε...

Αυτή είναι ανάρτηση, όχι αστεία! Έτσι σε θέλω κι όποιος σε πει προβλέψιμη πες του να έρθει να διαβάσει την ανάρτησή σου αυτή! Το σίγουρο είναι ότι κανείς δεν πλήττει μαζί σου! Κοίτα να είσαι καλά, να περνάς καλά και να το διασκεδάσεις με την ψυχή σου! Καλές Απόκριες λοιπόν, με ή χωρίς μάσκα!

Olga είπε...

Ανασαιμιά!!Όνομα και..πράγμα!!Χάρηκα την φρεσκάδα σου, το χιούμορ σου, τον αυτοσαρκασμό σου! Το αν είσαι προλέψιμη, πράγματι, δεν το γνωρίζω!Όμως, μην δίνεις ΠΟΤΕ, σημασία σε σχόλια ανθρώπων ανούσιων για σένα και αδιάφορων!!Και αν μπορείς να βάλεις την μάσκα σου, [της χαράς εννοείται] έστω και για τρεις εβδομάδες, είμαι σίγουρη, οτι χαίρεσαι την ζωή, και μπορείς να την βάλεις, και για τις ...υπόλοιπες.... Αν κάνω λάθος, συγχώρεσε με!!!

Skouliki είπε...

hello im here i just woke up

ξερω οτι εισαι ξενογλωσσοφιλοπαπαρηγοπουλου και ειπα να ξεκινησω ετσι

ευχαριστω για την συμμετοχη ..

παντως εγω την μονη φορα που φοραω μασκα και το χαιρομαι ειναι στο σεξ χχαχα ξερω ειναι καπως αλλα εχει πολυ πλακα
αποκριες στο κρεββατι ...

πραγματικοι φιλοι = θησαυρος

take a kiss
Its sunny outside ...
καλημερα

venceremos είπε...

τι...για λέγε..? για πιο απ όλα να πρωτοπω? για το καλά, για την μάσκα, για το προβλέψιμη, για το αβατάρ?
την χάρηκα πολυ την ανάρτηση και ευχαριστω για την πρόσκληση.
με πρώτη ευκαιρία λοιπόν θα παίξω.
τωρα γιατι δεν βρίσκω κακο το να είμαι προβλέψιμη?
γιατι ΔΕΝ ΘΕΛΩ άλλες εκπλήξεις στην ζωή μου ίσως??????
δεν μου αρέσουν οι μάσκες γιατί κρύβουν..εκπλήξεις...
σου ευχομαι να εισαι καλά όπως εσυ ορίζεις και αγαπάς.
φιλιά Κυριακάτικα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

THN ΠΑΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΕΙΠΑ ΑΣ ΜΠΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΤΣΟΥΠ ΒΛΕΠΩ ΑΛΛΗ ΜΑΣΚΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΑΙΜΙΑΣ.ΜΗΠΩΣ ΜΠΗΚΑ ΑΛΛΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΣΚΕΦΤΗΚΑ;ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΗ.ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΛΙΓΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ.

marianaonice είπε...

Kαλέ ποιός βλάκας σε είπε προβλέψιμη;;
Εδώ μία ανάρτηση ξεκινάς και ενώ άλλα περιμένουμε στο τέλος καταλήγεις σε μπλογκοπαίχνιδο!!
Εντελώς απρόβλεπτη λέμε!!
χαχαχαχα!!!
Τα είπες όλα πάλι σε ένα!!
Πράγματι ανασαιμιά μου, το δυσκολότερο είναι να εκτιμήσουμε τον εαυτό μας! Και περιμένουμε ύστερα να μας εκτιμήσουν οι άλλοι! Δεν γίνεται!!
Πρώτα πρέπει να βρούμε την αυτοεκτίμησή μας για να τη μεταγγίσουμε και στους απέναντί μας!
Σοφή η ιστορία με τον ειδικό!!

Σ΄' ευχαριστώ για το πέταγμα της μπάλας στο παιχνιδάκι του @σκουλικιού μας!!
Την αρπάζω, τη φυλάω και υπόσχομαι να παίξω οπωσδήποτε!!!
Μ' αρέσουν άλλωστε πολύ τα παιχνίδια!!

Καλές απόκριες να έχουμε!

faraona είπε...

Ανασαιμιά μου ευχαριστω πολυ για την πρόσκληση και θα παίξω προσεχως στην Αψινθο.
Τώρα το «προβλέψιμη»...εμένα προσωπικα και να ήσουν δεν θα με πείραζε καθόλου.
Με τους προβλέψιμους δεν εχω πρόβλημα ...με τους ανθρωπους χωρις ενδιαφέροντα έχω.
Όπως επίσης και με τον εαυτό μου που τον βαριέμαι αφόρητα γιατι ειναι συνεχώς στο ψάξιμο και με εχει κουράσει και με πεθαίνει κι απο ανία.
Με βαριέμαι πολυ εν ολίγοις και βαριέμαι και πολυ εν πολλοις.
Παμε δυνατά λοιπόν για το Τριώδιο κι ας πάει και το παλιάμπελο που λένε!

φιλια πολλα μωρό μου και πάλι ευχαριστω.

tovenito είπε...

είμαι σίγουρος ότι είσαι τόσο προβλέψιμα απρόβλεπτη έτσι ώστε να γράψεις ένα ποστ που από αλλού ξεκίνησε και αλλού κατέλεηξε!λολ
όσον αφορά τις μάσκες λίγο πολύ όλοι φοράμε. όχι πάντα από επιλογή. το σημαντικό είναι να είσαι αληθινή με αυτούς που πραγματικά εκτιμάς και σε εκτιμούν.
υγ. μην γράψεις καθόλου τη συνέχεια της ιστορίας. ορισμένους μύθους απλά δεν τους αγγίζουμε!καλές απόκριες και σε σένα!
μα τι λέει το άσμα; να παω να γαμηθώ;λολ!

Sophia Kollia είπε...

Αυτό ρωτάω και γω, συνέχεια και δεν με καταλαβαίνουν. Γιατί να χαλιέμαι για τον κάθε ένα?
Ενίοτε το χιούμορ είναι πιο δύσκολο.
Καλή βδομάδα, και καλές απόκρειες.

rain είπε...

Δεν ξέρω τι λες και τι λέει ο φίλος σου παντως κορίτσι μου είσαι άπαιχτη! και ΧΑΡΜΑ ΟΦΘΑΛΜΩΝ!
Πόσο σε χαίρομαι που Εισαι Καλά!
Πραγματικά μου'φτιαξες τη διάθεση!
Αυτό ΔΕΝ το είχα προβλέψει όταν ήρθα από δω να δω τι κάνεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Artanis είπε...

Xa,xa,xa,xa,xa,xa,xa, wraio postaki...Gelastero, poy legame sto sxoleio...Kalo vradi, kalh mou...Filia...

eirini είπε...

Κατά την ταπεινή μου γνώμη... μόνο προβλέψιμη δεν είσαι!!! Μου δημιουργείς την αίσθηση, ότι ποτέ δεν μπορεί να βαρεθεί κάποιος μαζί σου. Και μόνο με τις αναρτήσεις σου, πάντα με εκπλήσεις!
Όχι... δεν σου κάνω κοπλιμέντο γιατί δεν νομίζω ότι το έχεις ανάγκη!
Πάντως το καινούργιο avatar σου είναι πολύ καλό για τις απόκριες!!!
Καλή αποκριά να έχουμε!
Φιλάκια πολλά!!!!!!!!

gregory είπε...

ακουσα μασκα [καρναβαλικη]και μπηκα.εγω πιστευω οτι κανης μας δεν ειναι προβλεψιμος.σκεφτομε να γραψω νια πραγματικη ιστορια για ....ενα μαυρο ντομινο.....στην πατρα.κοινως μπουρμπουλια μας...ειναι αποκρυατικοι
χοροι...που η γυναικες φορανε ενα μαυρο ντομινο με μασκα υποχρεωτικα..οι αντρες δεν ειναι υποχρεωτικο..τωρα φαντασου πια σου καθετε στα γονατα? και πια σε ??????..να εισαι καλα ...

Lefki είπε...

Κοπέλια,
το'χεις!!! Δεν το συζητώ, το'χεις! Κόντεψα να πνιγώ από τα γέλια ρε συ, άρρωστο παιδί!!!
Λοιπόν, θα το παίξω το παιχνιδάκι σου και ελπίζω να μη σε απογοητεύσω! Θα προσπαθήσω να ανταπεξέλθω στο ύψος των περιστάσεων...
lol
καλό βράδυ

leondokardos είπε...

Λοιπόν,πρώτα πρώτα κάτω οι μάσκες, κάτω οι "δήθεν".
Είμαστε αυτοί που είμαστε και σε όποιον αρέσουμε. Έτσι νταηλίδικα δηλαδή !!!

Προβλέψη κούκλα μου ; Μα εσύ αλλιώτικα άρχισες την ανάρτηση και αλλού κατέληξες !!!
Τώρα εντάξει, το να είσαι προβλέψημη, στερείς τις εκπλήξεις, τα αναπάντεχα, αυτά που ξαφνιάζουν και σε κάνουν ενδιαφέρον άτομο. Απο την άλλη μεριά όμως, ηπροβλεψιμότητά σου διιευκολύνει τα πράγματα, προσφέρει ασφάλεια, ηρεμία,ψυχική άνεση !!
Διαλέγεις και ..... κάνεις.
Παίζω ναι παίζω αβατάρ.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Ναι, είσαι προβλέψιμη. Ήμουν σίγουρη ότι θα μου το γάμαγες το διήγημα. Κάθε μέρα, πολλές φορές τη μέρα έμπαινα να διαβάσω τη συνέχεια, και συ, τι έκανες;

Τι να κάνω και γω λοιπόν ... θα συμμορφωθώ.
Άντε ... καλές απόκριες. κοίτα ... έρχεται πάσχα μετά, δεν πιστεύω να αρχίσεις τα πασχαλινά.
Θέλω να διαβάσω τη συνέχεια του έρωτα λεμεεε...

Και φυσικά ... ήσουν απολαυστική όπως πάντα!

Side21 είπε...

Τελικά είσαι ...
προβλέψιμα απρόβλεπτη !
Για τα αβαταρ μου απάντησα ήδη
σε σχόλιο στο σκουλικάκι ...
Καλή βδομάδα και ...
Καλές Απόκρηες !!!

Σταλαγματιά είπε...

Να σου πω δεν βρίσκω κακό να είναι κάποιος προβλέψιμος.
Σημαίνει πως μπορεί κάποιος να τον μάθει εύκολα,
Δηλαδή εύκολος άνθρωπος ; ))))))
Αν και καθόλου προβλέψιμη δεν σε βλέπω, εδώ μας μπέρδεψες με την ανάρτηση σου,
Άλλα περιμέναμε ξεκινώντας και αλλού καταλήξαμε.

Όσο για τις μάσκες, υπάρχει άνθρωπος που δεν έχει υποκριθεί έστω και μια φορά στην ζωή του;


Καλές αποκριές και σε σένα!!

e-ioannis είπε...

AN ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΕΚΤΙΜΗΣΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ,ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΙΩΝΙΑ,ΓΙΑΥΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΕΚΤΙΜΑΣ ΕΣΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΤΑΝΕΙ.
ΑΝΑΣΑΙΜΙΑ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΙΑ ?

Δήμητρα είπε...

Καλώς το μου...Άκους εκεί προβλέψιμη...Διάβασε ξανά το ποστ σου και θα καταλάβεις πως μάλλον κάτι σε χέίμαρρο βγάζεις ...Όμορφο χείμαρρο.Ορμητικό και ασταμάτητο.Φιλί μεγάάάάλο!

panikos kai fovera είπε...

είμαι καλά και σ'αγαπώ που λέει και το τραγούδι ...
:)

. είπε...

Απολαμβάνω και χαλαρώνω Vad μου όταν αφήνομαι... να φεύγει ο λόγος μου και να κυλάει έτσι αβίαστα. Σα κάτι βαρύ ν'αδειάζει από μέσα μου και είναι όπως όταν μεθάς.
Αν και σεις το απολαμβάνετε μαζί μου τότε χαίρομαι πραγματικά!

. είπε...

'Αθλιε φίλε μου...όσο για το πρώτο φαίνεται νομίζω. Η λιακάδα σε συνδιασμό με τη σκέψη ότι η άνοιξη πλησιάζει μου ανεβάζει τη διάθεση.
'Οσο για το βιβλίο από το οποίο ξεσήκωσα το διηγηματάκι βρίσκεται τώρα υπό ανάγνωση και στο συνιστώ ανεπιφύλακτα. Το περιστατικό δε που ανέφερα δίνοντάς του μια νότα υπερβολής λόγω...αποκριάς, συνέβη πριν από αρκετά χρόνια.
'Οσο για το παράμ παράμμμμ...δε μπορώ να σου απαντήσω γιατί προβλέψιμη δε ξέρω αν είμαι, αλλά το σίγουρο είναι ότι δεν είμαι μάντης. 'Αμα τον βρεις ρώτα τον,ναι;

. είπε...

Όμορφο δεν είναι Στράτο μου και το άρωμα αισιοδοξίας; 'Οσο για τη συνέχεια...έτσι,μ'αρέσει να σας κρατάω σε αγωνία και αναμονή. :)

. είπε...

Το πως σε βλέπει τελικά ο καθένας Μαρία μου είναι υποκειμενικό. Το θέμα είναι(και ως συγγραφέας το ξέρεις καλά) να γνωρίζεις εσύ ο ίδιος ποιος πραγματικά είσαι χωρίς να παραμυθιάζεις με θετικά σχόλια τον εαυτό σου, αλλά ούτε και να τον υποβιβάζεις. :)

. είπε...

Το μοναδικό λάθος που έκανες Ολγίτσα μου είναι να πιστεύεις ότι δίνω σημασία σε σχόλια ανθρώπων που μου είναι αδιάφοροι. Δίνω σημασία όμως σε σχόλια φίλων που για μένα είναι σημαντικοί. Και δε με έχει βλάψει αυτό. Θα έλεγα ότι μου έχει κάνει καλό.

Να είσαι καλά και σ'ευαριστώ για τα λόγια σου. Αυτή η ανάρτηση ήταν μια de profundis κατάθεση ψυχής,απλά με μερικές δόσεις χιούμορ για να τη κάνω πιο ανάλαφρη. 'Οχι ότι το προσπάθησα αλλά έτσι μου βγήκε γιατί έτσι ήταν η διάθεσή μου. :)

. είπε...

Αρ γιου τόκινγκ το μι?
Αρ γιου ρίλι τόκινγκ του μι?
Γιου θινγκ άι εμ α φόρεινλάνγκουιτσφρεντφτουσκουλικομυρμηγκότρυπα;
Tσ τσ τσ!

It's cloudy and dark outside!
Kisses :)

. είπε...

Είναι και θέμα timing Βενσερέμαμου το πως θα πάρεις κάποια πράγματα. Εμένα πάντως μου αρέσουν οι εκπλήξεις,αρκεί φυσικά να είναι ευχάριστες. :)

. είπε...

Εμ εσύ μου κυκλοφορείς ντυμένος Σκουρτζ όλο το χρόνο.
Να μη βάλω και γω μια μασκούλα το καημένο, να νιώσω ότι ήρθαν οι απόκριες; Eσύ αλήθεια τι θα ντυθείς τις απόκριες; Μήπως να το αλλάξεις σε Ντόναλτ; Πλάκα θα'χει! :)

. είπε...

Εγώ είμαι ο βλάκας Μαριάνα μου! Αυτό ακριβώς ήθελα να δώσω στη λογοδοιάριά μου. Ξέρεις τι έχω καταλάβει τελικά; Μήπως θυμώνουμε με τους φίλους μας όταν μας αποδίδουν έναν όχι και τόσο θετικό χαρακτηρισμό, γιατί ο χαρακτηρισμός αυτός ενισχύει την υποψία που έχουμε εμείς οι ίδιοι για τον εαυτό μας;
Το προβλέψιμη κακώς το σχολιάζουμε εγώ έτσι για πλάκα το ανέφερα γιατί είναι ένας ουδέτερος στην ουσία χαρακτηρισμός δηλαδή ούτε θετικός ούτε αρνητικός.
'Αλλες φορές μπορεί να είμαστε προβλέψιμοι και άλλες όχι. Σε άλλα πράγματα ναι και σε άλλα όχι.
Το θέμα είναι να έχουμε αυτογνωσία.Γνωρίζοντας τόσο τα αρνητικά του χαρακτήρα μας και τα λάθη μας ως άνθρωποι και να προσπαθούμε να γίνουμε καλύτεροι, αλλά και τα θετικά και να αισθανόμαστε περήφανοι γι αυτά χωρίς όμως να υπερβάλουμε.
Αν έχεις χρόνο Μαριάνα μου διάβασε αυτό το βιβλίο που αναφέρω στην ανάρτηση(200 σελίδες είναι μόνο). Μετά έλα να το συζητήσουμε. Πιστεύω ότι έχουμε πολλά να πούμε εμείς οι δυο πάνω σ'αυτό. :)

. είπε...

Νατάσα μου με μπέρδεψες. Πως γίνεται να βρίσκεσαι σε μια διαρκή αναζήτηση(πράγμα που πολύ καλά γνωρίζω και εκτιμώ ιδιαίτερα σε σένα) αλλά και να βαριέσαι ταυτόχρονα. Και η προσδοκία της χαράς της ανακάλυψης αυτού που ζητάς;
Και λαχτάρα μετά για το καινούργιο ενδιαφέρον και η έρευνά του;
Πως γίνεται να βαριέσαι μωρέ;

. είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες Τοβένε μου οπότε δεν έχω να σχολιάσω κάτι.
Μόνο για το υστερόγραφό σου...ε μη μου πεις αυτή δεν είναι από τις πιο όμορφες ευχές ε;
Και δε θα σε πιστέψω αν μου πεις ότι δε σου άρεσε,ούτε η ευχή ούτε το τραγούδι ;)

. είπε...

'Ελα μου ντε Σοφούλα;
Γιατί χαλιέσαι με το καθένα; (Κοίτα ποιος μιλάει)...
Εσύ παιδί μου με το πηγαίο σου χιούμορ, μου έχεις δώσει την εντύπωση ότι μπορείς να ανταπεξέλθεις στις πιο δύσκολες καταστάσεις. Και σε θαυμάζω γι αυτό Σοφάκι μου!

marianaonice είπε...

Θα το διαβάσω ανασαιμιά μου και θα τα πούμε...
Φιλιά!!
:))

. είπε...

Χαίρομαι πραγματικά που σου έφτιαξα τη διάθεση Βροχούλαμου!
Ούτε και γω το είχα προβλέψει ότι θα κατάφερνα κάτι τέτοιο. :)

Να είσαι καλά ψυχή μου!

. είπε...

Χαχαχα!
Α ρε Αρτανίς με μπέρδεψες με το λατινικό σου και το "γελαστερό" το διάβαζα "γιαλυστερό" και προσπαθούσα να καταλάβω τη μεταφορική του έννοια.

Φιλιά!!

. είπε...

Να ΄σαι καλά βρε Ειρηνούλα μου.
Το ξέρω ότι δε μου κάνεις κομπλιμέντο. Το νιώθω δηλαδή. Και σ'ευχαριστώ πολύ για τις γλυκές σου κουβέντες!
'Οσο για το αβατάρ μου, πριν από πολύ καιρό το έκανε το Σκουλικάκι σε μια ανάρτησή-παιχίδι, να βρούμε ποιος κρύβεται πίσω από τα "μεταλλαγμένα" αβατάρ που η ίδια έφτιαξε...
Ε με το που με είδα με μάσκα...λέω αυτό είναι ότι πρέπει για τις απόκριες! Και το τίμησα δεόντως :)
Φιλί!

. είπε...

Σκέτη φαντασίωση είναι αυτό που περιγράφεις Γρηγόρη μου. Περιμένω με αγωνία την ανάρτησή σου!

. είπε...

Δεν το'χα Λευκή μου...στο δρόμο το βρήκα καθώς βηματάκι βηματάκι διστακτικά προχωρούσα.
Το αν πραγματικά το'χω θα το δείξει στο μέλλον.
(Σε φαντάζομαι να βήχεις, να γελάς και αντιστρόφως και με πιάνουν τα γέλια γιατί έτσι ακριβώς ήμουν πριν ένα μήνα σχεδόν...και μη φανταστείς ότι ακόμη έχω γίνει τελείως καλά.'Ατιμη αυτή η ίωση...)
Περαστικούλια και ευχαριστώ για την ανταπόκριση!

. είπε...

Καινούργιε μου φίλε Λεοντόκαρδε...
αφιερωμένο

. είπε...

Mα εννοείται Ξυπόλητη ότι μετά θα έχω να γράψω συνταγή για τα τσπουρέκια ,πως να βάφετε αυγά και να σας σπάνε όλα,μετά έχουμε τις καλοκαιρινές διακοπές...
Κατά τα τέλη του Σεπτέμβρη ελπίζω να γράψω τη συνέχεια.
Συγνώμη δε που σου γάμησα το διήγημα αλλά...το απόλαυσα να σου πω την αλήθεια και δε το μετανιώνω :P

. είπε...

Αποδέχομαι με ικανοποίηση τον χαρακτηρισμό σου 'Αγρυπνε. Τώρα αισθάνομαι ότι είναι αυτός που με εκφράζει.

Καλή εβδομάδα και καλές αποκριές και σε σένα!

. είπε...

'Οπως είπα και σε ένα άλλο σχόλιο πιο πάνω Αναστασία μου, είναι ένας ουδέτερος χαρακτηρισμός που ο καθένας τον εκλαμβάνει όπως θέλει. Θετικός με την έννοια του ανθρώπου που είναι ανοιχτό βιβλίο, αρνητικός με την έννοια του πληκτικός,βαρετός.
Διαλέγετε και παίρνετε.
Και φυσικά υποκρίνεται όποιος λέει ότι δεν έχει υποκριθεί ποτέ στη ζωή του!

Φιλί!

. είπε...

'Οχι Ιωάννη μου, το όνομά μου δεν είναι Σοφία.
Με λένε 'Αννα! :)

. είπε...

Kατά την επιμέλεια του κειμένου (είμαι και σχολαστική πανάθεμά με...)εκατό φορές το διάβασα.
Σαν κάτι σε άλλα ντ' άλλον μου έβγαινε, αλλά λέω δε πειράζει δώστο να πάει έτσι αυθόρμητα.Είναι πιο αληθινό.

Φιλί μεγάλο Δημητρούλα μου!

. είπε...

Kαλώς μου όρισες Πανικέ και φοβέρα!
Να τρομάξω ή όχι; Χάνω κι εύκολα τη ψυχραιμία μου... :)

Θα σ'επισκευτώ σύντομα να διαπιστώσω ιδίοις όμασι κατά πόσο θα με πανικοβάλεις!

kostaslogh είπε...

...χάνεις εύκολα την ψυχραιμία σου;;;;
δεν πειράζει,σε βρίσκει εκείνη!!!
Κι αν ήσουν προβλέψιμη ή ότι άλλο φοβάσαι (αν φοβάσαι πραγματικά και δεν είναι μια ακόμα μάσκα)μάλλον οι περισσότεροι δεν θα ήταν εδώ μέσα να σχολιάζουν!
...Εγώ πάντως βρίσκω αρκετούς λόγους
να έρχομαι και δεν είναι το αβατάρ σου
κι ας είναι όμορφο!
Φιλιά ..χωρίς μάσκα

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

και τσουρέκια, και αυγά ε; Ε... τι να κάνω; αφού δεν είναι γραφτό μου να μάθω τη συνέχεια του έρωτα, ας μάθω τουλάχιστον κάτι χρήσιμο η ακαμάτης.

Φιλί γλυκό

Aristodimos είπε...

Ααααα ναι ! ! ! Σωστά το λές....
Ανοιξε το τριώδιο...


Ολα τα λεφτά το... " Ανέβηκα στην πιπεριά "

Καλές Απόκριες λοιπόν...

Αρης

giant13 είπε...

Συμπολίτισσα,

μου φαίνεται πως το ποστ αυτό το γραψες σε τρελλά κέφια, προερχόμενα ίσως και από γερή σούρα.

Οπως και να χει, είσαι άπαιχτη.
Ακόμη μια φορά, μπράβο σου και από τα σχόλια που διαβάζω, μας μετέδωσες το κέφι σου.

Ανώνυμος είπε...

προβλεψιμη εσυ??το μονο προβλεψιμο ειναι οτι εισαι απροβλεπτη!!

καλη αποκρια!!

. είπε...

Κωστή μου,
σ'ευχαριστώ που έρχεσαι,για όποιον λόγο, σ'ευχαριστώ για εύστοχα σχόλιά όσο με αφορά και για ότι διακρίνεις...πίσω από τη μάσκα.

Φιλιά με...μάσκα (έτσι για μια νότα μυστηρίου) ;)

Καλή σου μέρα!

. είπε...

Mέχρι και να κάνεις πίτα θα σου μάθω Ξυπόλυτη όχι ετοιματζήδικια αλλά να ανοίγεις φύλλο με τα χεράκια σου. ;)

Καλή σου μέρα!

. είπε...

Και μείνε εκεί ΄Αρη μου (πάνω στη πιπεριά) μέχρι να τελειώσει το τριώδιο. Μπορείς να συνεχίσεις να μένεις και μετά αν θες...

Καλή σου μέρα,ευχαριστώ για το πέρασμα!

. είπε...

Συμπολίτη μου Γίγαντα.
Ομολογώ ότι πάντα όταν είναι να γράψω ανάρτηση(ειδικά διήγημα ή κατάθεση εσωτερικού διαλόγου και προβληματισμών), ένα-δύο ποτηράκια τα πίνω.Με βοηθάει να καθαρίσουν οι σκέψεις από όλα όσα τη βαραίνουν,να απελευθερωθούν τα φυλακισμένα(από μένα την ίδια)συναισθήματα και να μου έρθει ο οίστρος.
'Ομως σ'αυτό το ποστ, ήπια πράγματι ένα ποτηράκι κρασί, αλλά...αφού τελείωσα το γράψιμο στις δύο τη νύχτα.
'Ετσι... για ένα στην "υγειά μου" και στην υγειά σας!

Φιλί!

. είπε...

Καλημέρα Παπαρούνα μου και καλή αποκριά!

Μεγειά το καινούργιο λουκ βρε! Τρόμαξα να σε γνωρίσω. Άνοιξα το μπλογκ σου για να βεβαιωθώ ότι είσαι η παπαρούνα που ξέρω.

Skouliki είπε...

νομιζω εισαι ετοιμη για διεθνης καριερα εκφωνιτριας ...με την μασκα !

καλημερες

Skouliki είπε...

σημ..εγραφε σε 5 ατομα η προσκληση :))

. είπε...

Που να με δεις ρε Σκουλικάκι και με τη κουκούλα του Μπάτμαν τι καριέρα θα έκανα!

Έχεις δίκιο, το είδα το πέντε άτομα τώρα μόλις, τη στραβομάρα μου μέσα! Και να φανταστείς ότι το είχα ψάξει όταν έκανα την ανάρτηση.

Είχα ξεχάσει όταν απάντησα στο προηγούμενο σχόλιό σου, να αναφερθώ στο περί μάσκας στο σεξ. Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα. Αλλά εκείνο το "έχει πολύ πλάκα"που είπες... με προβλημάτισε λίγο
Σεξ με γέλιο...σα κάπως δύσκολο μου φαίνεται. Να σε ρωτάει ο άλλος ξεκαρδισμένος στα γέλια "τι σου κάνω μάνα μου"...και συ σπαρταρώντας από τα...γέλια τι του απαντάς; "Κάτι με γαργαλάει εκεί κάτω;" :P

island είπε...

Καλή αποκριά και σε σένα αγαπητή. Χαίρομαι που είσαι καλά

leondokardos είπε...

Ανασαιμιά μου σ΄ευχαριστώ για την αφιαίρωσηΕ μα, μας εχουν ζαλίσει, δε μ΄αρέσει αυτό, δε μ΄αρέσει εκείνο. Αυτοί είμαστε, καμάρι μας !!!!!

Αλλοπαρμενο είπε...

...και βλεπω τον τιτλο!..και σκεφτομαι...θα χει σχεση με τις αποκριες!..μπαααα...θα χει συνδιασει τις αποκριες με τον τοιχο...θα ντυθηκε η κοπελια ...καπως!...που θα νομιζε ο καημενος ο γειτονας οτι μπηκε το τριωδιο!!!!...μπααα...κατι ασχετο θα χει γραψει!!...που να παει το μυαλο μου οτι θα ελεγες για αβαταρ!! ( ας πουμε οτι λες για την ιστορια του αβαταρ!...που μα ρεσει πολυ!!!! )...εεεε..ειναι που εισαι προβλεψιμη!!!...εδω γελαμε!¨:)))....Ανασαιμια μου ,οποτε βλεπω αναρτηση σου ...χαιρομαι!...και βεβαια ολοι χρειαζομαστε τον σεβασμο και την εκτιμηση των αλλων ,για να οικοδομισουμε την αυτοπεποιθηση μας...και η αληθεια ειναι ...οτι το μπλογκ...πολλες φορες...μας την κατεδαφιζει την ρημαδα , που κανουμε αγωνα για να την αναστηλωσουμε...μη μασας ,δεν εχεις αναγκη κανεναν και οποιος δεν μπορεσε να σε καταλαβει...δεν το αξιζε!..δεν πειραζει,καλη καρδια!....και κατι αλλο!..μην το ξεχασω παλι!!!...αλλαξε φοντο!!!...οξω η μαυριλα!!!..Πολλα φιλια!!!

anima είπε...

Να ΄σαι καλά

Όσο μπορείς.Κι αντέχεις

Να αντέχεις

Αληθινή είσαι

Αυτό...

Φιλί

Roadartist είπε...

Το πιο δύσκολο είναι "να δείχνεις μες τη καλή χαρά ενώ δεν είσαι" ..αυτό ξαναπές το! Πολύ δύσκολο.. Δυστυχώς πολλοί άνθρωποι τα φέρνουν δύσκολα, αλλά ας σκεφτόμαστε θετικά.. Και με τους φίλους δεν χρειάζεται "μάσκα".. Ο άλλος να σε αποδεκτεί για αυτό που είσαι και όπως είσαι.. Με τα προβλήματα και τις ανησυχίες σου..
Πολλά φιλιά, καλές αποκριές..

Δημιουργία είπε...

Και πολυ ωραιο στιλ η μασκα για τις αποκριες.

ΑΝΤΩΝΗΣ Σ. είπε...

καλές απόκριες!!

. είπε...

Kαλή σου μέρα αγαπητό μου Νησί!
Το παλεύω φιλαράκι μου. Το παλεύω...

. είπε...

'Oπως τα λες Λεοντόκαρδε!

Καλή σου μέρα!

. είπε...

Καλημέρα Αλλοπαρμένο μου!
Με έκανες και γέλασα με τα όσα υπέθεσες. Αλλά εκεί που λες ότι το μπλογκ μας κατεδαφίζει την αυτοπεποίθηση...αυτό δε το κατάλαβα.
Δε νομίζω ότι κανένα μπλογκ(ή bloggers αν εννοείς αυτό),είναι ικανό να μας τη κατεδαφίσει ή να μας την αναστηλώσει.
Ο καθένας εδώ μέσα λέει(γράφει)ότι του έρχεται στο μυαλό,ότι πιστεύει, όπως το πιστεύει.'Οτι νοιώθει όπως το νοιώθει.
Και όλα είναι σεβαστά. Το γεγονός ότι κάποιες φορές μπορεί να υπάρχει μια διαφωνία ή διάσταση απόψεων και δεχόμαστε από ορισμένους την απόρριψη, αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν άλλοι τόσοι και περισσότεροι με τους οποίους ταυτιζόμαστε,μας αποδέχονται και τους αποδεχόμαστε. Κάτι παρόμοιο δηλαδή με ότι συμβαίνει στη πραγματική μας ζωή.
Άρα λοιπόν προς τι ο προβληματισμός;

. είπε...

Προσπαθώ Ψυχή μου να είμαι καλά.
'Οσο μπορώ,όσο αντέχω...

Σ'ευχαριστώ!

Εύχομαι το ίδιο και για σένα.

Καλή σου μέρα!

. είπε...

Φίλοι, αγαπημένη μου Αρτίστα, θεωρούνται εκείνοι που μπροστά τους πετάς τη μάσκα και οτιδήποτε άλλο σκεπάζει τη ψυχή σου,αφήνοντας να φανεί η γύμνια της.
Αν δε μπορείς να το κάνεις αυτό,αν κάτι σε σταματάει,τότε δε νοείται φιλία. Αυτό τουλάχιστον, είναι το μόνο σίγουρο.

Καλή σου μέρα!

. είπε...

Kαλή σου μέρα Δημιουργία μου! :)

. είπε...

Να περνάς καλά Τρελέ

'Οσο μπορείς...

Καλή σου μέρα!

Skouliki είπε...

καλα εμενα τραγικο που εχει τυχει εεεεε

να αυτο και να με πιασει νευρικο γελιο,,,

τι να κανω ..δεν φταιω
τον εβλεπα και γελαγα αφου,,

τραγικο ! αχαχχαχχαχαχχχαχαχχαχ

Ra Ma είπε...

Το ξεκίνησες δυνατά, στη συνέχεια έκανε μια κοιλιά-απογοήτευσης για να το απογειώσεις στο τέλος! Εύκολο πράγμα νομίζεις είναι το ...πιλοτάρισμα και μάλιστα με μάσκα?

Καλές αποκριές και να είσαι πάντα καλά!!!

kryos είπε...

Γράφεις πολύ όμορφα και σε διάβασα με μια ανάσα Ανασαιμιά μου ...

Θα συμφωνήσω με την φίλη μου την faraona ....δεν είναι κακό να είσαι προβλέψιμος όταν πράττεις με γνώμονα αρχές και συνείδηση .

Εγώ θα ήθελα ένας φίλος μου καλός να είναι προβλέψιμος όταν θα χρειαστεί να ζητήσω την βοήθειά του .... δεν θα περιμένω εκείνη τη στιγμή να αυτοσχεδιάσει :)

Μια υπέροχη μέρα θα σου ευχηθώ !!!

Φιλιά !!!

iLiAs είπε...

Καλη Αποκρια και σε σενα :)
Να περασεις τελεια!! :)

..οσο για το Avatar...επειδη λατρευω ηλιο και θαλασσα :)

Giorgos Varvakis είπε...

Η αλήθεια είναι οτι πέρασα στην αρχή βιαστικά. "Για, να δω τι έχει βάλει αυτή η... "προβλέψιμη" πάλι" είπα. Το είδα μεγάλο, είναι και η ώρα περασμένη και πεινάω κι έκανα να φύγω. Έπεσα όμως πάνω στο σχόλιο της "Maria Tzirita" κι έκανα πίσω. Δεν θα το πιστέψεις φιλενάδα. Πείνα πείνα, αλλά το διάβασα όλο και χόρτασα!! Υπέροχο το σπονδυλωτό σου. Και μια αυτοψυχανάλυση σου βγήκε εδώ που τα λέμε.
Το προηγούμενο το έχω τυπώσει και περιμένω τη συνέχεια να το διαβάσω όλο μαζί :)
Καλό απόγευμα μασκαρεμένη ανάσα.

. είπε...

Tραγικότατο θα έλεγα Σκουλίκι μου!

Ελπίζω να το πήρε ελαφρά ο άνθρωπος και να μη του δημιουργήθηκαν "ψυχικά τραύματα".

Καλή σου μέρα!

. είπε...

H αλήθεια είναι Μαρκονάκο μου ότι όταν φοράω μάσκα, προτιμώ να βάζω τον αυτόματο πιλότο να πιλoτάρει όπου και όπως αυτός θέλει. Οπότε...δική του ευθύνη για τυχόν αναταράξεις και κενά αέρος :)

Καλή σου μέρα!

Ανώνυμος είπε...

Aνασούλα κόλλησα!! τι να πρωτοσχολιάσω δεν ξέρω.. το απόσταγμα θα σου πω..
Το κείμενό σου είναι απρόβλεπτο και ανατρεπτικό αποδεικνύει αυτό ακριβώς.. το ότι δεν είσαι προβλέψιμη..
αν και εγώ κανέναν άνθρωπο δεν θεωρώ προβλέψιμο.. εδώ δεν μπορώ τον εαυτό μου καλά καλά να προβλέψω..
τα φιλιά μου και την καλημέρα μου..

. είπε...

"...όταν πράττεις με γνώμονα αρχές και συνείδηση ."
Αυτό που λες Κρύε μου είναι το κύριο χαρακτηριστικό της λέξης ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
Και αν υπάρχει αυτό, από κει και πέρα τα όποια λάθη,μειονεκτήματα και αδυναμίες είναι καθαρά ανθρώπινα.
'Οπως είπα και σε παραπάνω σχόλιο, στην ουσία "η προβλεψιμότητα" είναι ένα χαρακτηριστικό ουδέτερο γι αυτό και το ανέφερα. Επέτρεψέ μου να μη το αναλύσω περισσότερο γιατί ήδη το έχω κάνει σε προηγούμενα σχόλιά μου.
'Οσο δε για τους φίλους, όταν θέλουμε τη συμβουλή τους και τη βοήθειά τους, τους θέλουμε συνετούς. Είτε είναι προβλέψιμοι είτε απρόβλεπτοι.

. είπε...

Kαλή αποκριά και σε σένα Ηλία!

Ναι πράγματι το αβατάρ σου μοσχοβολάει θάλασσα.Να είσαι καλά :)

. είπε...

Γιώργη μου,
αν χορταίνεις με τις αναρτήσεις μου λέγε μου να σου στέλνω κείμενά μου, όταν αποφασίσεις να κάνεις δίαιτα μετά τις κραιπάλες που βλέπω να κάνεις στις δικές σου αναρτήσεις.
Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια (κάνω πως δεν είδα το..."αυτή η προβλέψιμη") :P

. είπε...

Καλή μου φίλη Σταγονίτσα, στη προσπάθεια που κάνω να βελτιώσω το χαρακτήρα μου για να γίνω καλύτερη ως άνθρωπος, το τελευταίο που με νοιάζει και με απασχολεί είναι το αν είμαι ή όχι προβλέψιμη.
'Οσο δε για τον εαυτό μου...μια από τα ίδια όπως και συ! 'Οπως λέει και ο Σωκράτης...

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Καλά βρε Ανασαιμιά μου αναρωτιέμαι τι γίνεται εδώ????????
Χθες πρωί μου δάνεισε ένας φίλος το βιβλίο του Χορχε Μπουκάι "Να σου πω μια ιστορία", το ξεκίνησα σήμερα και τώρα είμαι στην σελίδα 102 Ο πεισματάρης ξυλοκόπος , ναι, ναι, ναι !!!!!!!!
Μόλις πριν 1 ωρίτσα διάβασα το κομμάτι που γράφεις στην ανάρτησή σου "Η αληθινή αξία του δακτυλιού" σελ 18, μου άρεσε και η Χώρα των μεγάλων Κουταλιών , σελίδα 71-72 , μου άρεσε και το κομμάτι με την κτητικότητα σελ 43 !!!!!!!!!!!!!!!
Σου γράφω τις σελίδες για του λόγου το αληθές !!!!

Είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ , Δεν γίνονται αυτά!!!!!!!
Το έχω ανοιχτό δίπλα μου το βιβλίο, για να το συνεχίσω !!
Κι έκανα ένα διάλειμα 15 λεπτών και κάθησα στον υπολογιστή και σκέφτηκα να επισκεφτώ την σελίδα σου και έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό , μα ηηηηηηη σύμπτωση !!!!
Αφού δεν διάβασα όλη σου την ανάρτηση και μπήκα να κάνω το σχόλιο (έχω κουφαθεί ειλικρινά)
Πάω να διαβάσω τα υπόλοιπα που έχεις γράψει !!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Επανέρχομαι , προβλέψιμη δεν σε έχω κόψει !!!! Από τον λίγο χρόνο που παρακολουθώ την σελίδα σου !!!!
Τώρα αν το αβατάρ είναι η εικονίτσα δίπλα στα σχόλιά μας (είμαι ψιλοάσχετη) η δική μου η ποδηλάτισσα είναι τμήμα από έναν αγαπημένο μου πίνακα ζωγραφικής με τίτλο *Βόλτα στ΄όνειρο* !!!!
Να σαι καλά , αυτό σήμερα με το βιβλίο μ έστειλε , χαχαχαχα !!!!

Ανώνυμος είπε...

Γέλασα,απόλαυσα και έγινα σοφότερος με αυτό σου το κείμενο. Επειδή όμως θέλω να γίνω ακόμα σοφότερος θα διαβάσω και το βιβλίο που προτείνεις και είμαι σίγουρος ότι δεν θα χάσω το χρόνο μου.
Το αβατάρ που διάλεξες είναι αυτό που σου ταιριάζει απόλυτα και να μη το αλλάξεις-με μάσκα ή χωρίς…
Τη θερμή μου καλησπέρα Ανασαιμιά.

Λινα είπε...

Όμορφη η μάσκα σου που φοράς λόγω των ημερών, κάποιοι άλλοι όμως δυστυχώς ξεχνούν να τις βγάλουν και κυκλοφορούν όλο το χρόνο με αυτές..

Περαστική ήμουν, αλλά ο λόγος και ο τρόπος σου με πλάνεψαν..
Τι οίστρος; (Όχι δεν κάνω πλάκα)
Χάθηκα στις αναρτήσεις και τα διηγήματα σου..
Όσο για την διάθεση σου των ημερών, μακάρι να σου μείνει, βάλσαμο όχι μόνο για εσένα αλλά και τους υπόλοιπους..


*Την καλησπέρα μου αφήνω..
Και μια συγγνώμη αν τα λεγόμενα μου με κάποια τρόπο φέρνουν σε δύσκολη θέση..
><:-)

Αλλοπαρμενο είπε...

Δικιο εχεις...οχι , δεν προβληματιζομαι..και δεν ειναι αναγκη να ερθεις με καποιον σε διαφωνια ...και στην τελικη , την αυοπεποιθηση μας μονοι μας την αναστυλωνουμε ή την κατεδαφιζουμε..Καλο βραδυ Ανασαιμια μου!!!...ε , καλα , εκεινο το βραδυ ειχα τα δικα μου!και τωρα που το σκεφτομαι δεν εχει να κανει με τα μπλοκς αλλα περισσοτερο με τον εαυτο μου :)))...οσο για τις προβλεψεις...γιατι???...ασχημη ιδεα ειναι να παει ο τυπος και να του ανοιξει η κοπελια ντυμενη..ξερ εγω!..παγωνι!!!!...Καλο ξημερωμα!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Εχει δίκιο η κόρη μου που λέει οτι γράφεις υπέροχα..θα μου επιτρέψεις να γίνω ..λαθραναγνώστρια στο σπίτι σου;

. είπε...

Αθηνούλα μου!(Ι)
Εδώ και ένα χρόνο στα μπλόγκα, έχω συναντήσει τόσες πολλές συμπτώσεις(τρελές συμπτώσεις μιλάμε),όσες δεν έχω συναντήσει στην πραγματική μου ζωή. Θαρρείς και μια μυστική δύναμη μας ενώνει όλους εδώ.
Πραγματικά υπέροχο το βιβλίο! 'Ενας ιδιόμορφος αλλά και πρακτικός τρόπος ψυχανάλυσης.

(ΙΙ)
Ναι το αβατάρ είναι αυτή η εικονίτσα που λες. :)
'Ομορφο έργο η "ποδηλάτισσα)!

Φιλί!

. είπε...

Να γελάς Συνεά μου,να γελάς όσο μπορείς.Και έπεται και συνέχεια...λόγω των ημερών είπαμε.
Ανταποδίδω με θερμή καλημέρα και φιλί από Βορρά!

. είπε...

Καλωσόρισες Λίνα!
Ξεκινάω απ'το τέλος για να σου πω ότι δε καταλαβαίνω γιατί ζητάς συγνώμη. Και ποιόν να φέρνουν σε δύσκολη θέση τα λεγόμενά σου;
Αν αναφέρεσαι σε μένα, η αλήθεια ποτέ δεν με φέρνει σε δύσκολη θέση γιατί αυτήν και μόνο μπορώ να αντιμετωπίσω.
Τώρα αν αναφέρεσαι σε άλλους(σε αυτούς που "ξεχνάνε" να βγάλουν τη μάσκα) εγώ είμαι μαζί σου οπότε μη σε προβληματίζει καθόλου.
Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
Ελπίζω(και θέλω) να τα λέμε :)
Καλή σου μέρα!

. είπε...

Γλυκό μου Αλλοπαρμένο,
αν νοιώσεις την ανάγκη να έρθεις σε διαφωνία με κάποιον να το κάνεις.
Πίστεψέ με,ότι μέσα από τη διαφωνία μαθαίνεις περισσότερα τόσο για σένα,όσο και για τον άλλον. Το να συμφωνείς πάντα με κάποιον σημαίνει ότι...κάποιο λάκκο έχει η φάβα. Κανείς και ποτέ δε συμφωνεί απόλυτα με κανέναν,ούτε καν με τον ίδιο του τον εαυτό.
Πάτα γερά στα πόδια σου και διεκδίκησε.Μέσα από τα μπλογκς,έξω από τα μπλογκς...δε ξέρω. Διεκδίκησε το χώρο που θεωρείς ότι σου ανήκει. :)
Φιλί και...δύναμη!

. είπε...

Διαδίδει τέτοια ψεύδη η κόρη σου για μένα Αχτίδα μου; Θα δεις τι θα τη κάνω!
Και καλά δηλαδή εσύ...η κόρη σου περίμενες να σου πει για μένα; Ακόμα δε κατάλαβες ποια είμαι;
Μια φίλη σου Ανάσα του Βορρά σου θυμίζει κάτι ή...μπα;!;!
E δε σε παρεξηγώ με τόσες ασχολίες που έχεις...αμφιβάλλω αν δεις και αυτή την απάντηση που σου γράφω.Αλλά θα έρθω από κει να τα πούμε.
Φιλί!

faraona είπε...

Eπαιξα στην Αψινθο!
μακια

Skouliki είπε...

τωρα ειμαστε φιλοι οποτε μαλλον το εχει ξεχασει :)

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Tα κατάφερες πάλι.
Με καθήλωσες στην σελίδα σου να ρουφήξω και την τελευταία σου λέξη. Όπως την γουλιά , όταν τελειώνει ο καφές -και δεν ξέρω και γω τί άλλο- και θέλουμε κι άλλο....
Μπόλικη δόση κεφιού απ αυτό που σου περισσεύει μας κέρασες. Γιατί το έχεις σε πλεονασμό κυρά μου.
Την θλίψη μπορεί να την φορέσεις με μια μάσκα όχι κατ ανάγκη αποκριάτικη, αλλά το κέφι το.. πλαστικό δεν περνάει, ούτε τσάμπα ,να του το χαρίζεις ο άλλος δεν το παίρνει. Βάρος του είναι.
Μεταξύ αστείου και σοβαρού είπες ένα σωρό ,αληθινά σοβαρά πράγματα,
Προβλέψιμη μαστόρισσα και με την βούλα.
Και για να το σοβαρέψουμε. Πές μου υπάρχει τίποτα πιο επικίνδυνο από τον απρόβλεπτο άνθρωπο? Δεν ξέρεις πως να φυλλαχτείς όχι από κείνον αλλά από εσένα που αιφνιδιάζεσαι και δεν ξέρεις να τον χειριστείς και αντιμετωπίσεις. Τις περισσότερες φορές λάθος κάνεις.
Έλα τώρα, δεν θα με βάλεις και μένα στο κόλπο ν' αρχίσω και τελειωμό να μην έχω μαζί σου. Γιατί εγώ προβλέπω όποιος κάθεται δίπλα σου ξεκολλημό δεν έχει.
Καλή σου μέρα και σ ευχαριστώ για την ανάσα έστω και στα πεταχτά.
http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

Λινα είπε...

Καλημέρα Ανασαιμιά μου,
Έχεις δίκιο μα πολλές φορές δυστυχώς η αλήθεια στενοχωρεί, είμαι της άποψης όμως ότι πρέπει να λέγεται..;-)


Σίγουρα θα τα λέμε..:-)
Φιλιά

Madame de la Luna είπε...

Πλάκα-πλάκα, κι εγώ τώρα που σε διάβασα, είμαι καλά! Πολύ καλά λέμε! Και μου άρεσε πολύ και η ιστορία που έβαλες εδώ. Φιλί!

βασίλης είπε...

Καλή αποκριά και σε σένα... Όμως η φίλη σου πιστεύω ότι εχει δίκιο. Και η ιστορία που έβαλες πολύ ψαγμένη.. Φιλιά και καλημέρα

Aristodimos είπε...

Περασα ν αφήσω μια καλημέρα και να δω αν ..... εισαι καλά.

Αρης

Ο άλλος είπε...

Απ ό,τι αντιλαμβάνεσαι εγώ ταυτίστηκα με το τραγούδι του Ζερβουδάκη "άραγε να μαι κάποιος "Άλλος" "

Lefki είπε...

Μια καλησπέρα κι από'μένα :-)

Maria Tzirita είπε...

Πέρασε κι η Τσικνοπέμπτη, ακόμα στα καρναβάλια γυρνάς; Άντε Ανασαιμιά μου, μας έλειψες!

L.N.E (Ελένη Γ.) είπε...

Μια γουλιά κι από εδώ Ανασαιμιά μου..

Δεν εκλιπαρώ, σε προστάζω.. χαχαχα..

Η ιστορία με το δαχτυλίδι.. λύση..

Να είσαι καλά και να αλλάζεις μάσκες κατά πως εσύ αγαπάς..

γιατί η ζωή, θέλει διαφορετικές ματιές με ή χωρίς Απόκριες..

AATON είπε...

Υπέροχο κείμενο, υπέροχος τρόπος έκφρασης..
καλή σου μέρα!!

Siopila Aponera είπε...

δεν ειναι και ότι καλλίτερο να νιώθεις προβλέψιμος. Πόσο μάλλον το μέλλον να μοιάζει τόσο προβλέψιμο . . .

Όλοι περιμένουμε να εκτιμήσει κάποιος την αξία μας στο τέλος αναρωτιόμαστε "Αξιζω άραγε τόσα;"
Μεγάλες στιγμές αυτοκριτικής αυτές

Φιλικά

. είπε...

Νατάσσα μου,

Ανταποδίδω τα... μάκια!

. είπε...

Σκουλικάκι μου,
μόνο με φίλους μπορεί να συμβούν αυτά!(Σιγά μη το έχει ξεχάσει...)

. είπε...

Είπες Λυγερή μου...

"Μεταξύ αστείου και σοβαρού είπες ένα σωρό ,αληθινά σοβαρά πράγματα,"

Δεν έχω να προσθέσω τίποτα... γιατί κάτι μου λέει ότι έτσι και βρεθούμε εμείς οι δυο και αρχίσουμε να μιλάμε...πάει το ξημερώσαμε!

Φιλί!

. είπε...

Η αλήθεια Λίνα μου τρώγεται ωμή και το ψέμμα καλομαγειρεμένο!

Ο καθένας επιλέγει το τρόπο που θα το φάει. Προσωπικά είμαι υπέρμαχος της ωμής αλήθειας αλλά...ποιός με ακούει!

Σύντομα θα σε επισκεφτώ καλή μου!

. είπε...

Κυρά του Φεγγαριού δε με χαροποιεί τίποτα περισσότερο όταν κάνω τους άλλους να νοιώθουν καλά! Τότε εγώ νοιώθω ακόμα πιο καλά! :)

. είπε...

'Ωστε συμφωνείς με τη φίλη μου Βασίλη ε; Χμ...με προβληματίζεις...

;)

. είπε...

Eγώ πάντως φίλε μου 'Αλλε νομίζω ότι αυτό σου πάει καλύτερα και στο αφιερώνω!

. είπε...

Kαλησπέρα κι από μένα Λευκή μου!

. είπε...

Το παλεύω φίλε μου Αριστοδήμο...το παλεύω!
Eυχαριστώ!

. είπε...

Μαρία μου,είμαι πολύ στριμωγμένη αυτό το καιρό...όχι από καρναβάλια πάντως!

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.
Φιλί!

. είπε...

Αχ μωρέ Νίκο...περίμενα μια κακή κουβέντα από σένα...κάτι έστω...που θα με βοηθούσε να γίνω καλύτερη!
Με απογοήτευσες όμως....

Σ'ευχαριστώ πολύ πάντως...:)

Skouliki είπε...

καλησπερα μικρη και ζωηρη !

Ο άλλος είπε...

Μην ξεχνάμε το βασικό: για να σε εκτιμήσει ο άλλος σωστά πρέπει να του δίνεις την δυνατότητα. Δηλαδή να εκτιμάς τον εαυτό σου. Αν όχι να προσπαθείς να τον κάνεις αυτό που θα εκτιμάς. Ούτε να τον μαστιγώνεις ούτε να τον κοροιδεύεις.
Όλοι είμαστε κάποιοι άλλοι, αλλά να μην φτάσουμε στο σημείο να μην ξέρουμε τι είμαστε. Η σχετικότητα δεν είναι και αγνωστικισμός

. είπε...

Σιωπηλά Απόνερα, δε νομίζω να είναι κακό να είναι κάποιος προβλέψιμος(άσχετα με αυτό που αντιλαμβάνεται κάποιος διαβάζοντας το ποστ μου,που δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια σάτιρα σχετικά με την αυτοκριτική και αυτογνωσία).
Αλλά το να είναι το μέλλον προβλέψιμο ναι,πράγματι αυτό είναι ότι χειρότερο!

Καλή σου μέρα και καλώς όρισες!

. είπε...

Καλημέρα Σκουλικάκι! (Καλά,οι χαρακτηρισμοί που μου δίνεις, είναι τόσο εύστοχοι που με έκαναν να γελάω πρωί πρωί!)

. είπε...

Άλλε,
Το βασικό για να σε εκτιμήσει κάποιος σωστά, είναι να διαθέτει σωστή και αντικειμενική κρίση ανεξαρτήτως συναισθημάτων. (Είναι άραγε εφικτό αυτό;)

Πράγματι, όλοι είμαστε και κάποιοι άλλοι. Είναι γνωστό ότι ο άνθρωπος είναι πολυδιάστατο και πολυσήμαντο ον.
Το θέμα είναι να διαθέτουμε αυτογνωσία, όσον αφορά τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματά μας.(Αν και πάλι, πολλές φορές εκπλήσσουμε ακόμα και τον εαυτό μας με τις δυνάμεις ή αδυναμίες μας).
Πολλοί ταυτίζονται τόσο πολύ με αυτό που ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ να είναι, με αποτέλεσμα να πείθουν (παραμυθιάζουν)ακόμα και τον ίδιο τον εαυτό τους και κατ' επέκταση τους γύρω τους.
Αυτό βέβαια στη “πραγματική ζωή» αργά ή γρήγορα γίνεται αντιληπτό (από κει κει πέρα… αναλαμβάνουν τα όποια συναισθήματα).
Τι γίνεται όμως στην «εικονική πραγματικότητα» ;

Δεν επεκτείνομαι άλλο, γιατί λόγω της φύσης του θέματος αλλά και της φλυαρίας μου (μειονέκτημα που προσπαθώ να βελτιώσω αλλά δεν…), αντί σχολίου θα μου βγει ανάρτηση.

. είπε...

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ!

Φίλοι μου,
Διάφοροι λόγοι και υποχρεώσεις, δε μου αφήνουν χρόνο ούτε να σας επισκεφτώ, ούτε να τηρήσω την υπόσχεσή μου για τη συνέχεια της ιστορίας.( Ελπίζω ότι αυτό τουλάχιστον αργά ή γρήγορα, κάποια στιγμή θα γίνει, ανεξαρτήτως του τι θα ακολουθήσει).
Δεν γνωρίζω αν η απουσία μου κρατήσει λίγο ή πολύ.
Σας ευχαριστώ πολύ για τα mails σας και το ενδιαφέρον που δείχνετε. ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ. Απλά είναι θέμα αδυναμίας, λόγω έλλειψης χρόνου, να βρίσκομαι στο διαδίκτυο.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

"Αυτοψυχαναλύομαι ενώ ταυτόχρονα αυτοψυχαναλώνομαι."

Νομίζω δεν θα μπορούσε κανείς να το θέσει καλύτερα. Μασκούλες λες εε; Χμμ.. και είχα κάτι κατά νου να γράψω μα.. θα δείξει. Με γέμισες εσύ με τα όσα γράφεις. Κι επειδή δεν τον ήξερα τον Μουκάι ούτε το βιβλίο του, κι απ' ότι υποπτεύομαι πρέπει να είναι καλό, αφήνω φιλί για το ευχαριστώ!(που μας το σύστησες ντεε..)

Καναρινοφιλώ!!

βασίλης είπε...

Καλές απόκριες!!!! Καλά Κούλουμα

ζαφορα είπε...

Το σημαντικό είναι να έχεις
το – γνώθι εαυτόν –

Καλή ΚαθαροΔευτέρα.

Μαργαρίτα είπε...

Χείμαρρος όπως πάντα!!!

Καλό τριήμερο ανασαιμιά μου
και πολλά φιλιά ***

marianaonice είπε...

Ανασαιμιά μου,
Ψυχανεμίζομαι ότι μας βαρέθηκες πια εδώ μέσα και μάλλον θέλεις αποτοξίνωση!
Η εικονική πραγματικότητα κάποιες φορές γίνεται πιο αιχμηρή από τη σκέτη πραγματικότητα και τότε θέλουμε να δραπετεύσουμε και απ' αυτή...
Κουράστηκες, κουράστηκα κι εγώ!
Και θέλω να την κοπανήσω μα δεν έχω που να πάω...
Εκεί έξω υπάρχουν ακόμη πιο επικίνδυνοι λύκοι με μάσκα ή και χωρίς μάσκα...
Εδώ τουλάχιστον φοράμε κι εμείς τη μάσκα μας για να αντιμετωπίσουμε τους εικονικούς μασκαράδες!!
Καλές Απόκριες καλή μου!
Καλή Σαρακοστή και ξανασκέψου το!
Μη στερείς την πληθωρική και όμορφη παρουσία σου σ' όσους θα μπορούσαν να γίνουν φίλοι σου και χωρίς τις μάσκες τους!!
Ίσως αξίζουν τον κόπο... :))
Φιλιάα!!!

Βάσκες είπε...

Τι να πω ανασαιμιά μου εγώ νόμιζα πως οι φίλοι είναι για να παρεξηγήσε και να τσακώνεσαι.

Μου άνοιξες τα μάτια 8-)

Θα το κάνω το αβατάρ, μου το ζήτησε ο Wert θα το κάνω όμως και για σένα.

Άσχετο.

Εγώ λοιπόν δεν διάβασα ακόμη την ιστορία. Να περιμένω όταν τελειώσει και να την διαβάσω μονορούφι; Ή να τρέξω να διαβάσω τώρα ό,τι μπορώ;

Αχ η αγωνία με σκοτώνει....

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Καλημέρα και καλή Σαρακοστή.
Θα συμβάλεις και συ στην μαζική κινητοποίηση υπέρ της βωσιμότητας των Δομών για την Ψυχοκοινωνική αποκατάσταση των ψυχικά πασχόντων ???? Είναι αρκετή η ανάρτηση του καλέσματός τους στην σελίδα σου , μέσα από τον ΠΗΓΑΙΜΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ http://ligery.pblogs.gr

Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Υπάρχει μία φωτό φιλίας για σένα στο προφίλ μου. Τις οδηγίες θα τις βρεις εδώ:

http://xristinagewrgallh.blogspot.com/2009/03/blog-post_5423.html

Φιλάκια!

Artanis είπε...

Καλή μου λείπεις πολύ καιρό απο το νετ, όλα καλά τελικά;
Καλό μήνα (έστω και αργά) και φιλιά πολλά...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ANAΣΑΙΜΙΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕΣ;ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ;ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΙΣ 10/3. ΗΡΘΕ Η ΑΝΟΙΞΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;

eirini είπε...

Ανασαιμιά μου πού είσαι; Μας έλειψες!
Μια καλησπέρα από μένα κι ένα φιλάκι!

tzonakos είπε...

Α, εσυ γράφεις καλά και πολλά και μαζεύεις και πολυ ακροατήριο.
Υπόσχομαι μια καλύτερη ανάγνωση προσεχώς, λόγω ασθένειας πέρασα απλά να πώ κι εγω ενα γεια.
Γεια λοιπόν :)

*για το οτι ηρθα ευθύνεται μια κοινή μπλογκοφίλη που εχει εξαιρετικούς συνμπλόγκερς στις επαφές της.

Leviathan είπε...

kali sinexeia!!!emeis edo 8a eimaste kai otan 8a vreis kai pali xrono!!!filia!!!! :)

. είπε...

Σας ευχαριστώ όλους όσους με επισκεφτήκατε και εδώ και δε σας απάντησα λόγω έλλειψης χρόνου!

ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ!