Κυριακή 27 Απριλίου 2008

FARAONA ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

Στην άκρη των χειλιών
κρέμεται το φως.
Στα βάθη των ματιών
η μουσική του λόγου κατοικεί.
Χέρια ευκίνητα
το χρόνο ξεγελούν,
του ξεφεύγουν.
Νήματα κρατά και χάντρες,
όνειρα πλέκει
ξεφυλλίζοντας τη ζωή ,
μελετά
των λέξεων τα μυστικά.
Με συναισθήματα καλοκαιρινά
μυνήματα αγάπης στέλνει,
δέσμες φωτεινές ,
λίθους πολύτιμους,
που απλόχερα
χαρίζει.

Μια νύχτα
που κράτησε αιώνες
κουραζόμουν να ανασαίνω.
Τα λόγια σου,
βροχή από χάντρες στιλπνές,
βάλσαμο σταλάξανε στη ψυχή μου,
την δρόσισαν.

Σ' ευχαριστώ!






ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Σε όσους και όσες γιορτάζουν!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

ΜΕ ΑΓΑΠΗ, ΥΓΕΙΑ ΕΙΡΗΝΗ,

Σε όλον τον κόσμο!




11 σχόλια:

faraona είπε...

Χριστος Ανεστη
Χρονια πολλα
Τα δακρυα δεν ζωγραφιζονται...


Σ ευχαριστω

Artanis είπε...

Πέρασα νωρίτερα και είδα την ανάρτηση...Εγώ θα πω, χρόνια πολλά και στις δυο σας, Χριστός Ανέστη...

. είπε...

Χρόνια Πολλά Νατάσα!
Το αξίζεις!
Φιλιά...

. είπε...

Χρόνια Πολλά και σε σένα Αρτάνις!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ της faraonaw-Αναστασίας ΜΑΣ!!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και σε σενα τρυφερη μου ψυχή

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!!ΑΝΑΣΑΙΜΙΑ ΜΟΥ!!

M-meggie είπε...

Χρόνια πολλά Ανασαιμιά μου.

anima είπε...

Χρόνια καλά Ανάσα μου.
Φιλιά

. είπε...

@ Γλαρένια Ιωάννα

@ Μαράκι

@ Νότα

@ 'Ανιμα Μαρία,

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

Με ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο.¨
Αν όχι από οικονομικής άποψης,(απογοητεύτηκα πολύ με αυτά που άκουσα σήμερα για τα νέα οικονομικά μέτρα)τουλάχιστον ένα καλύτερο αύριο πιο ανθρώπινο,με περισσότερη ΑΓΑΠΗ και ΣΕΒΑΣΜΟ προς τους συνανθρώπους μας αλλά και προς τον εαυτό μας.
Σας ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

γεια σου ανασαιμια. Επιτελους I am back!!!! Σου ευχωμαι με ολη την καρδια μου, χρονια πολλα, και να μας δωσεις παντα τετοια ερεθισματα ωστε να αγαπαμε και να νοιαζουμε και την ζωη μας.
με αγαπη
Falballa - mairi

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ...

marianaonice είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Ανασαιμιά,
ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ με ΥΓΕΙΑ, ΧΑΡΑ, ΑΓΑΠΗ και ΠΡΟΟΔΟ στη ζωή σου!!
Φιλιά πολλά.